Městský úřad tvoří starosta, místostarostové, tajemník a zaměstnanci zařazení do příslušných odborů a oddělení úřadu.
V oblasti samostatné působnosti plní městský úřad úkoly uložené mu zastupitelstvem města a radou města. Úřad rovněž zajišťuje pomoc v činnosti výborům zastupitelstva města a komisím rady města jako například potřebné administrativní práce nebo zpracování některých podkladových materiálů.
V oblasti přenesené působnosti úřad vykonává státní správu ve věcech, jejichž projednávání a rozhodování mu bylo svěřeno výlučně zákonem.
Městskému úřadu rovněž přísluší rozhodování o poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů.
Městský úřad Ústí nad Orlicí
| sídlo: | Sychrova ulice 16, 562 24 Ústí nad Orlicí |
| tel.: | 465 514 111 |
| fax: | 465 525 563 |
| Datová schránka: | bxcbwmg |
| E-mailová adresa: | |
| starosta: | Petr Hájek |
| místostarosta: | Jiří Preclík |
| místostarosta: | Mgr. Pavel Svatoš |
| místostarosta: | Matouš Pořický |
| tajemník MěÚ: | Mgr. Gabriela Mánková |
Důležité dokumenty
Dodatek č. 11 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Dodatek č. 10 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Dodatek č. 9 organizačního řádu Městského úřadu Ústí nad Orlicí
Úplné znění organizačního řádu z roku 2016 ve znění dodatků 1 až 8




